Tibidabo

El Parc d’atraccions del Tibidabo és el Parc de la Felicitat. Volem que tothom qui es relacioni amb nosaltres se senti feliç, ja siguin treballadors, clients o empreses col·laboradores. 

Per aconseguir-ho contem amb un equip de gairebé 200 persones, que formen una plantilla on els principals valors són: compromís, solidaritat, il·lusió, seguretat i passió per les persones.

Amb aquests valors treballem per assumir els reptes del present i del futur del Parc, amb projectes per seguir fent del Tibidabo l’espai d’oci familiar referent de la ciutat de Barcelona, on la sostenibilitat, l’educació, la solidaritat i la diversió s’uneixen per fer que l’experiència al Tibidabo sigui inoblidable. 

618.741 visitants, un 11% que l'any 2013
19.700 membres de famílies, un 17% més.

Assoliments 2014

Els reptes que ens plantejàvem a la memòria anterior són:

  • Augmentar l’oferta del Parc amb incorporacions com: l'Escola Mobilitat, el Projecte de reciclatge, la Festa Avis, la Mascota, la Foto amb Alaska, tallers infantils (papiroflexia…), un nou producte turístic i novetats a l'Hotel Krüeger.
  • Aconseguir 18.000 socis al Tibiclub. A través de la realització d'activitats del desè aniversari, pla promocional, venda interna i venda externa.
  • Millorar l'oferta de restauració del parc, amb la reforma i nova oferta Telepizza a la Taverna del Castell, l'obertura d'un nou centre "xurreria", la incorporació de productes ibèrics de qualitat, el canvi previst al centre de l'Aeroport, la millora en la imatge i en la presentació dels productes i la col·laboració amb la Fundació Alícia (esmorzars, conferències, etc).

NOVETATS I NOUS SERVEIS DE LA TEMPORADA 2014

  • La nova roda panoràmica, batejada “Giradabo” pels nostres clients, ha estat la principal novetat de la temporada. Inaugurada el mes d’abril s’ha convertit en una de les atraccions  estrella de l’any i ha comptat amb una gran acollida per part dels clients. Així mateix s’ha recuperat aquesta emblamàtica atracció, icona de la Ciutat.
    • Pel que fa a espectacles, la novetat ha estat el gran espectacle musical de cloenda “Gerónimo Stilton”, que donava continuïtat a la Gran Cavalcada “Gerónimo Stilton al Regne de la Fantasia” i que es realitza de forma exclusiva al Parc durant la temporada d’estiu.
    • S’ha mantingut la renovació dels espectacles de cloenda, presentant diferents espectacles més adequats a cada època de l’any i donant una major varietat a l’oferta.
    • En quan a les pel·lícules de la sala en 4D al cinema Dididado, aquest any s’han estrenat:  El bo,el dolent i un cavall i 20.000 llegües de viatge submarí, el clàssic de Julio Verne projectades durant la temporada. Com a  pel·lícula de caire nadalenc es va projectar el clàssic El Petit Príncep, amb gran acollida per part dels clients.
    • S’ha continuat amb el Teatre de Titelles Permanent de la Companyia Herta Frankel celebrant-se durant el mes d’octubre  la IV mostra de titelles del Tibidabo que ha permès que durant els caps de setmana d’aquest mes es pogués gaudir de diferents companyies amb utilització de diferents tècniques titellaires.
    •  Respecte als espectacles, aquesta temporada  els clients del Parc han pogut gaudir durant l’època nadalenca de l’espectacle “Pintamùsica”. Un espectacle totalment innovador que ofereix una experiència sensorial i que està adreçat especialment a nadons i nens de fins a 5 anys.

INCREMENT DEL 17% AL TIBICLUB

Respecte al col·lectiu de Socis Tibiclub s’ha treballat a fi d’assolir  el nombre de socis òptim. Durant l’any, s’ha celebrat el 10è  aniversari de creació del Tibiclub, i per aquest motiu s’ha incorporat aquest aniversari dins la principal campanya de comunicació de la temporada. Així mateix s’han realitzat diferents accions adreçades als socis, convidant-los a participar en esdeveniments exclusius així com del gaudiment de forma preferent de diferents jornades especials del Parc. Amb aquestes accions hem arribat a un total de Socis de 19.700 famílies, un 17% més que l’any anterior i molt proper ja a la xifra òptima de 20.000 socis.

MILLORA DEL SERVEI DE RESTAURACIÓ

En quan al servei de restauració del Parc, s’han realitzat nombroses accions amb l’objectiu d’augmentar la satisfacció dels clients, diversificar l’oferta i augmentar el consum intern:

  • S’ha realitzat una col·laboració amb la reconeguda Fundació Alicia a favor de l’alimentació saludable. S’ha treballat conjuntament en la configuració de la nova oferta del centre de restauració l’Aeroport, que sota el lema “Menja sa, menja divertit” està contribuint a l’eduació en els hàbits d’alimentació saludable per a tota la família des del Parc.
  • S’ha inaugurat una nova Xurreria a la Plaça del Tibidabo. Aquest centre s’ha convertit ràpidament en un dels centres amb més èxit de l’oferta del Parc.
  • S’ha reformat el centre La Taverna del Castell per reconvertir-la en un centre de la reconeguda marca de pizzes, Telepizza, a partir del mes de juliol.
  • Nou centre Enrique Tomàs al Mirador del Tibidabo. Aquesta temporada s’ha iniciat una col·laboració amb la marca i s’ha incorporat l’oferta d’entrepans i embotits de qualitat al Mirador, el centre ubicat al gran balcó del Tibidabo.

Reptes 2015

Els reptes que plategem pel 2015 són:

  • Benvinguda a les mascotes del Ti Bi Da Bo.
  • Noves atraccions: Posada en marxa de l’Escola de Mobilitat, Nou espai Playful learning by LEGO Education, Noves pel·lícules en 4D al Dididado, Nous espectacles de cloenda.
  • Nous serveis: Projecte d’ocupació +40 anys, Mes de l’alimentació saludable.
  • Certificació ISO 14001 i certificació EFQM +400.
 
Subir