Relació amb els clients

  • La satisfacció dels usuaris i clients de les nostres instal·lacions és essencial per a nosaltres, per això treballem d’acord un Sistema de Gestió de la Qualitat (SGQ) implantat a través de la norma internacional ISO 9.001:2008. 

    Actualment disposem dels següents compromisos, que mostren el nostre comportament vers els usuaris i clients. Aquests són avaluats i seguits a través dels respectius sistemes de gestió on disposen d'objectius, indicadors i accions de millora. Ens orientem a les necessitats dels clients per aconseguir un benefici mutu.

A B:SM és objectiu i compromís d'empresa atendre a les comunicacions dels nostres clients abans de 15 dies hàbils des de la recepció del comunicat.

La seva opinió és de gran ajuda per a continuar millorant el nostre servei.

Assoliments 2014

L’any 2014 teníem com a reptes de millora de l’atenció al client:

  • Fer un concurs públic del Servei de Call Center. Iniciat al juliol, aquest servei assegura pels propers dos anys un servei de qualitat i  afegeix novetats tecnològiques de  les que són potencials beneficiaris més de 220.000 clients a l’any.
  • Redefinir els estudis ISC 2014.  Millora dels ISC gràcies al coneixement que es té dels clients i dels negocis per fer-los més enriquidors i comparables.
  • Iniciar de la gestió integral dels estudis ISC de tota l’empresa.  Durant l’any 2014 s’ha iniciat un procés d’internalització en la confecció dels estudis ISC, un procés que conclourà l’any 2015 i . La principal aportació que genera aquesta integració és la de sumar al coneixement estadístic de la informació, el coneixement de la gestió dels  negocis. 
  • Definir un nou model d’atenció al client.  Disseny d’un model integrat que optimitza recursos i genera noves oportunitats a les noves oficines corporatives. 

Reptes 2015

Aquest any 2015 ens plantegem, 

  • Internalitzar la totalitat dels estudis ISC
  • Desenvolupar i implementar el quadre comandament d’atenció al client.  
  • Internalitzar i difondre la metodologia del client invisible
  • Optimitzar el call center: millora en la formació dels agents, millora de la informació online relativa a l’estat del servei i nous canals de comunicació amb els clients.
  • Implementar nou model d’atenció al client a les noves oficines corporatives.

 

 

 

 
Subir