Premios y reconocimientos

Imatge
Marta Labata acompanyada de Miquel Romero rebent el diploma de l'obtenció del Segell EFQM
left

B:SM obtiene el Sello EFQM 400 en reconocimiento de su gestión excelente, innovadora y sostenible

Barcelona de Servicios Municipales (BSM) ha obtenido el Sello EFQM 400 en reconocimiento de la apuesta por un modelo de gestión basado en la excelencia, la innovación y la sostenibilidad, así como en la aportación de valor que realiza a los grupos de interés de la compañía. 

Imatge
right

SMOU  app ganadora de los XIII Premios Automobile Barcelona

La app smou ha ganado el premio “Be Connected” de los XIII Premios Automobile Barcelona by El Periódico, dentro del contexto del salón Automobile Barcelona 2021.

Imatge
left

Premi A+S 2021 al Zoo de Barcelona

En reconeixement de la seva tasca en l'àmbit de la sostenibilitat.

Imatge
right

Zoo i Tibidabo, millors espais de lleure 2021

Atorgat, ex aequo, per l’Associació de Famílies Nombroses de Catalunya (FANOC).

Imatge
left

Reconeixement a l'equip de Grues

L'Àrea de Mitjans Tècnics i Suport Operatiu dels Mossos d'Esquadra (ASCO) van fer entrega d'una placa d'agraïment per la predisposició i constant col·laboració a l'Oficina d'Abandonaments.

Imatge
Epa award 2019
right

B:SM rep el reconeixement de l'Associació Europea d'Aparcaments (EPA Award 2019)

El projecte de gestió integrada de l’aparcament de motos a Barcelona va ser finalista de la millor proposta innovadora europea de 2019. L’aparcament BSM Mercat de Sant Antoni va ser finalista del premi al millor aparcament europeu de 2019.

Imatge
Epa award 2017
left

Barcelona, finalista dels premis EPA Awards 2017

El Sistema d’Informació a l’Usuari (SIU), l’eina de predicció de la disponibilitat de places d’aparcament de rotació en zones blaves que incorpora l’aplicació ApparkB, va rebre el reconeixement de l’Associació Europea de Pàrquing (EPA) al resultar finalista en la categoria de projectes d’aparcament en superfície dels European EPA Awards 2017. 

Imatge
Premio CRC recibido por Atención al cliente de B:SM
right

Premis CRC Or per Atenció al Client 2016

B:SM va estar guardonada en la categoria de “Millor projecte de Multicanalitat”, per la posada en marxa d’una nova oficina d’atenció al client (Calàbria, 66), que unifica els serveis d’atenció dels diferents negocis de la companyia i, alhora, permet una experiència multicanal als clients (telefònica, presencial i escrita).  Un model que té com a peça clau la polivalència del seu personal, tant als canals com a l’activitat. Aquests premis estan organitzats per la “Asociación Española de Expertos en la Relación con Clientes” (AEERC).

Imatge
Premis Talent
left

La consultora Lee Hecht Harrison atorga a B:SM una menció als Premis Talent Mobility

El 30 de juny del 2016, Lee Hecht Harrison, consultora líder en gestió del Talent, va atorgar a B:SM una menció especial en la Segona edició dels Premis de Talent Mobility, pel projecte dels Itineraris Professionals i Circuit del Talent. Tant "Itineraris professionals" com el " Circuit del Talent" són dos projectes que neixen per donar resposta als treballadors i treballadores de la companyia davant el seu desenvolupament profesional i personal. Es van descriure 18 llocs de treball i es van llençar 10 accions formatives online i presencial amb un total de 297 places distribuïdes en: Ofimàtica, Idiomes i Millora de competències.

Imatge
Premis Atlante
right

Els premis Atlante reconeixen la tasca de B:SM en prevenció de riscos laborals

Barcelona de Serveis Municipals (B:SM) va rebre el 19 de novembre de 2014 una Menció Especial en la VII Edició dels Premis Atlante, atorgats per Foment del Treball, en reconeixement a la tasca efectuada en matèria de prevenció de riscos laborals.

B:SM va participar en dos projectes: la col·locació al Zoo de codis QR que faciliten la informació en prevenció de riscos de les instal·lacions i la formació de Reconducció de situacions de risc al personal d’Estacionament Regulat.