Anella Olímpica

La divisió de l'Anella Olímpica té la missió de contribuir a la dinamització de Barcelona, gestionant instal·lacions polivalents municipals i oferint als ciutadans espectacles de qualitat i als promotors la millor opció per a la celebració dels seus esdeveniments. Per tal de ser referents internacionals en la gestió d’instal·lacions polivalents, consolidant el model d’explotació de les instal·lacions Olímpiques de Barcelona i fent que siguin l’orgull dels seus ciutadans i dels qui hi treballem.

  •  

    Assoliments 2015

    Incrementar els ingressos per acte.  Destaquem que enguany hem  superat amb escreix les previsions a conseqüència de l’increment d’actes. Més de 35 artistes nacionals i internacionals han confiat en les instal·lacions de l’Anella Olímpica al 2015.

    Seguir amb la consecució de nous patrocinis. S’han creat noves propostes i s'han realitzat ofertes que no s’han consolidat en l’exercici 2015.

    Posicionar el web aconseguint un alt tràfic de visitants i publicar les noves pàgines webs del Sant Jordi Club i de l’Estadi Olímpic.  S'ha consolidat l’èxit de visitants al web del Palau Sant Jordi i els nous webs del Sant Jordi Club i l'Estadi Olímpic estan actius.

    Millorar les instal·lacions i els espais buscant una millor eficiència ambiental.  S'han millorat la senyalització exterior i el control d’accessos. Al Sant Jordi Club s'ha instal·lat un nou terra i Black out i de cara a millorar l’eficiència energètica, s'ha substituït a la pista el projector d’incandescència i també s'ha canviat la il·luminació de les grades per tipus il·luminació tipus LED.

     

    Finalitzar el projecte de creació d’una App. A partir de l’experiència i dades obtingudes del nou web s’ha redefinit el projecte de l’app que s’implantarà l'any 2016.

  • 1.085.000 Visitants  a la Porta Antiga de Marató de l’Estadi Olímpic

    836.138 Espectadors als esdeveniments Anella Olímpica.

    A l’Estadi: AC/DC, Monster Jam, la Festa dels Súpers.

    Al Palau Sant Jordi: Katy Perry, Disney On Ice, Trial Enduro Indoor, Robbie Williams, Dansa Ara, Joaquin Sabina, Fira Biocultura, Pablo Alborán, Maroon 5, Maná, Alejandro Sanz, U2, Madonna, Estopa, Dirt Track.

    Al Sant Jordi Club: Premis Gaudí, Vetusta Morla, Els Catarres, Roxette, Txarango, Izal, Gemeliers.

INCREMENTAR ELS INGRESSOS PER ESDEVENIMENTS

D’acord amb la línia estratègica de la Divisió de gestionar les instal.lacions de l’Anella Olímpica amb l’objectiu d’assolir l’equilibri econòmic, destaquem que enguany hem  superat amb escreix les previsions a causa de l’increment d’actes i els ingressos derivats de la seva celebració.  L’orientació comercial proactiva  es suma al el segell de qualitat  i garantia d’èxit  organitzatiu dels espais i serveis que oferim.

 

MAXIMITZAR EL RECICLATGE

La gestió impecable de les operacions és bàsica per garantir la celebració d’esdeveniments, l'optimització de recursos i la gestió i el manteniment de les instal·lacions.  L’Anella Olímpica integra en aquesta gestió diària la seva aposta per ser unes instal·lacions sostenibles, incidint en els aspectes mediambientals i integrant-los tant diariament com durant la celebració d’esdeveniments. La maximització del reciclatge i la reducció de residus han estat punts fort d'aquest 2015: com a exemple, s'han realitzat amb èxit diverses proves pilot d'ús de gots reutilitzables.

CANALS PERMANENTS DE DIÀLEG I FORMACIÓ INTERNA

La consolidació de la comunicació interna com a eina informativa i formativa, ha permès incrementar el nivell de  compromís entre el personal adscrit a l’Anella Olímpica, així com de col·laboradors externs i proveïdors. Aquestes accions incideixen positivament en el coneixement del negoci i fomenten la connexió i el diàleg entre totes les persones implicades en la gestió diària dels espais.

Reptes 2016

Els reptes que plantegem per al 2016 són:

Assolir els objectius econòmics de la instal·lació fixats en el pressupost anual de l’Anella Olímpica.

Implementar els projectes de millora de les instal·lacions i els espais, buscant una millor eficiència mediambiental. Instalar el paviment de la pista PSJ, renovar els banys, la il·luminació decorativa, les tanques i els cortinatge.

Implantar processos d’eficiència en les operacions.

Maximitzar el reciclatge.

Llançar l'App del Palau Sant Jordi. La nova aplicació facilitarà informació àgil i permanent de les activitats i els serveis de l’Anella.

Aconseguir posicionament SEO i incrementar els seguidors a les xarxes socials. Incrementar la venda d'entrades online i els seguidors dels Social media de les instal·lacions.

Cercar nous patrocinis i productes oficials.

 
Pujar