Park Güell

La unitat Park Güell té l'encàrrec de gestionar d'aquest espai monumental tan emblemàtic de la ciutat i garantir l’oci i el lleure als veïns i usuaris així com la qualitat de la visita als turistes que hi accedeixen.

Assoliments 2015

Hem obtingut la certificació ISO 9001 segons el calendari establert al mes de juny de 2015. Això ha estat gràcies a l'esforç i compromís de tot l’equip.

Hem consolidat el model de regulació turística implantat a partir del 2013, amb l’arrencada de projectes que garanteixen el retorn de l’activitat turística al Park Güell.

Hem consolidat un nivell notable en la valoració global dels visitants, és a dir, hem obtingut una puntuació de 8,3 i hem superat els 8,1 obtinguts de l'any anterior.

La campanya que es va dur a terme per incrementar el coneixement del registre Gaudir+  ha permès incrementar fins a quasi 100.000 els membres actuals, lluny dels 13.000 de l’any anterior. Això ha afavorit l’ús i la visita del Park per part dels ciutadans de Barcelona.

Seguim treballant en el projecte per a la disposició d’un espai que permeti una atenció adequada als visitants i millorar els serveis i les instal·lacions tant de visitants com de treballadors. 

  •  

    L’any 2015, hem rebut 2.761.626 usuaris, xifra que queda lluny de la forquilla de 8-9 milions de l’any 2012.  

    Actualment hi ha 49.010 carnets expedits que faciliten el trànsit i mobilitat diària de veïns i escolars, amb un trànsit total aproximat de 138.000 persones. 

    L'app gratuïta disponible en 7 idiomes ha registrat un total de 114.310 descàrregues fins al mes de desembre, en contraposició a les 59.242 del desembre de 2014.

Reptes 2016

Els reptes que plategem per al 2016 són:

Consolidar el servei de visites guiades incrementant la nostra oferta cultural.

Organitzar activitats en col·laboració amb les escoles del districte de Gràcia. Els alumnes de primària, participaran en una cursa pel park, una activitat ambiental i una visita guiada.

Fomentar l'ús del Park entre els veïns i ciutadans dissenyant un conjunt d'activitats que els atreguin de nou.

Mantenir la valoració global de notable en la visita fent extensiva aquesta valoració al servei de visites guiades.

Treballar en el projecte per a la disposició d'un espai que permeti una atenció adequada als visitants i millorar els serveis i instal·lacions tant de visitants com de treballadors.

 
Pujar