Tibidabo

El Parc d’Atraccions del Tibidabo (PATSA) té com a visió ser el parc de la felicitat i per aconseguir-ho volem que tothom que es relacioni amb nosaltres se senti feliç, ja sigui proveïdor, client o treballador.

Comptem amb un equip de gairebé 300 persones, que formem una plantilla en la qual els principals valors són: compromís, solidaritat, il·lusió, seguretat i passió per les persones.

Amb aquests valors treballem per assumir els reptes del present i del futur del Parc, amb projectes per seguir fent del Tibidabo l’espai d’oci familiar referent de la ciutat de Barcelona, on la sostenibilitat, l’educació, la solidaritat i la diversió s’uneixen per fer que l’experiència al Tibidabo sigui inoblidable.

  • Assoliments 2015

    Els reptes que ens plantejàvem en la memòria anterior i que han estat assolits són: 

    Benvinguda a les quatre mascotes Parc: Ti, Bi, Da, Bo

    Noves atraccions. Posada en marxa de la nova atracció, l’escola de mobilitat Tibicity, obertura del nou espai Playful Learning by LEGO Education

    Obertura de tots els dies del mes d’agost, recollint així una demanda històrica dels clients i socis del Parc.

    Certificació mediambiental ISO 14:001 i en excel·lència empresarial EFQM +400

    Persones. Projecte d’ocupació per a persones més grans de 40 anys

    Celebració de la primera edició del mes de l’alimentació saludable

    Creixement de visites al Camí del Cel potenciant el sector turístic

  • NOVES ATRACCIONS

    La nova atracció batejada amb el nom de Tibicity, ha estat la principal novetat de la temporada. Inaugurada el passat 29 de març, s’ha convertit en una de les atraccions estrella de l’any i ha comptat amb una gran acollida per part dels clients. També cal destacar el nou espai Playful Learning by LEGO Education, on s’ofereixen activitats dirigides per a infants entre 3 i 12 anys, i l’atracció que es va estrenar a finals d’any, el joc làser Interactibi.

    INCREMENT D'ACTIVITATS

    S’ha incrementat l’oferta de les activitats didàctiques incorporant les de Medi Ambient que van dirigides a l’alumnat de cicle mitjà de primària, a més de les que ja s’oferien de Ciència i Tecnologia, per l’alumnat d’ESO i batxillerat, principalment.

    A causa de l’ampliació de l’horari del Parc al mes d’agost, hem incrementat el volum de contractacions i hem donat oportunitats tant a joves com a més grans de 40 anys perquè es tornessin a inserir en el món laboral. 

  • ESPECTACLES

    Pel que fa als espectacles, la novetat ha estat el gran espectacle musical de cloenda “Voltem pel món amb Geronimo Stilton”, que donava continuïtat a la Gran Cavalcada “Geronimo Stilton al Regne de la Fantasia” i que es realitzava de forma exclusiva al Parc durant la temporada d’estiu. S’ha mantingut la renovació dels espectacles de cloenda, presentant diferents shows adequats a cada època de l’any i oferint una major varietat d’oferta.

    Pel que fa a les pel·lícules del cinema 4D Dididado, aquest any s’han estrenat: Happy Feet, Looney Tunes i Rio durant la temporada. Com a pel·lícula de caire nadalenc es va projectar “Polar Express”, amb les aventures d’un nen que viatja amb tren fins al Pol Nord.

    S’ha continuat amb l’espectacle “Animals Animats”, de la Companyia Herta Frankel, i durant el mes d’octubre, vam celebrar la V Mostra de Titelles del Tibidabo, que va permetre que durant els caps de setmana d’aquest mes es pogués gaudir d’actuacions de diferents companyies amb la utilització de diverses tècniques titellaires.

  •  

     

    682.939 visitants l'any 2015
    un 10,38% més que l'any anterior

MILLORA DEL SERVEI DE RESTAURACIÓ

Pel que fa al servei de restauració del Parc, s’han realitzat nombroses accions amb l’objectiu d’augmentar la satisfacció dels clients, diversificar l’oferta i augmentar el consum intern.

S’ha continuat realitzant una col·laboració amb la reconeguda Fundació Alícia a favor de l’alimentació saludable, treballant-hi conjuntament en la configuració de la nova oferta del centre de restauració L’Aeroport. Sota el lema “Menja sa, menja divertit” des del parc s'està contribuint a l’educació en els hàbits d’alimentació saludable per a tota la família.

A més, a l’octubre, vam celebrar “El mes de l’alimentació al Tibidabo” i, cada cap de setmana, reconeguts cuiners de la Fundació Alícia van impartir tallers d’alimentació saludable a les instal·lacions del Tibidabo.

Com a novetat, vam inaugurar la nova Cafeteria Somnis, amb una oferta variada d’entrepans, cafès, tes, sucs i smoothies, oferta que canvia depenent de l’època de l’any. Al restaurant La Masia del Tibidabo també es va presentar una nova oferta de tapes, amanides i entrepans.

Reptes 2016

Els reptes que plantegem per al 2016 són:

Consolidar el nombre de visitants assolit el 2015, garantint i incrementant l’índex de satisfacció del client.

Incrementar el nombre de socis en 22.500 famílies, adequant-lo així a la nova capacitat del Parc a causa del increment de dies d’obertura i oferta.

Millores mediambientals. Incrementar la recollida selectiva dels residus sòlids urbans del Parc i reduir els consums d’aigua i electricitat respecte a l’any 2015.

Solidaritat. Donar a conèixer, impulsar i fer partícip tothom la vessant solidària del Tibidabo, el Parc de tots.

 
Pujar