Atenció al Client

El Nou Model d'Atenció al Client Corporatiu que es va iniciar l'any 2015 coincidint amb el trasllat de la seu a BSM al carrer Calàbria, s'ha consolidat durant aquest any 2016. El nou model implantat està ampliant progressivament la seva oferta de serveis d'atenció al client i a la vegada, amplia la seva cobertura a diferents negocis de BSM. 

 

Assoliments 2016

  • Incorporar les divisions de l'Estació del Nord, Zoo i Tibidabo. Es va incorporar el desbordament de trucades de l'Estació del Nord i del Zoo abans de l'estiu i en el cas del Tibidabo es va fer una campanya de renovacions.
  • Realitzar campanyes comercials de trucades sortints i també de la promoció combinada dels diferents productes comercials de BSM a l’Oficina aprofitant el tràfic d’usuaris de l’ÀREA. Es van realitzar dues campanyes comercials, una de venda creuada als socis de l'Enxarxa't oferint els Casals d'Estiu del Zoo i l'altre de renovacions del TibiClub.
  • Realitzar un ISC de l’Oficina i aprovar-lo amb més d'un 6. La valoració obtinguda en l'ISC és 8,93 sobre 10, puntuació superior a les obtingudes per les OAC's de l'Ajuntament i molt per sobre de l'objectiu del repte.
  • Posar en marxa una Viquipèdia d’Atenció al Client. El repte s'ha reconvertit en un projecte més gran i s'integra en la plataforma d'Atenció al Client que es licitarà l'any 2017.
  • Seguir amb la formació continuada del personal durant tot l’any. S'ha mantingut una formació continuada de dues hores setmanals per agent durant tot l'any.

Reptes 2017

  • Desenvolupar i implantar un sistema de registre de vehicles de Mobilitat personal (VMP).

  • Incorporar les campanyes de renovacions telefòniques del Zooclub i Tibiclub de forma continuada a l'Oficina d'Atenció al Client. 

  • Consolidar la política de paper zero de la divisió. 

    Treballar per automatitzar els tràmits existents amb l'objectiu de reduir la generació de paper.

Millorar l'atenció a la ciutadania i al client.

Incorporar nous canals d'atenció al client i serveis.

 
Pujar