Tibidabo

El Parc d’Atraccions del Tibidabo (PATSA) té com a visió ser el parc de la felicitat i per aconseguir-ho volem que tothom que es relacioni amb nosaltres se senti feliç, ja sigui proveïdor, client o treballador.

Comptem amb un equip de gairebé 300 persones, que formem una plantilla en la qual els principals valors són: compromís, solidaritat, il·lusió, seguretat i passió per les persones.

Amb aquests valors treballem per assumir els reptes del present i del futur del Parc, amb projectes per seguir fent del Tibidabo l’espai d’oci familiar referent de la ciutat de Barcelona, on la sostenibilitat, l’educació, la solidaritat i la diversió s’uneixen per fer que l’experiència al Tibidabo sigui inoblidable.

Assoliments 2016

Els reptes que ens plantejàvem a la memòria anterior són:

Consolidar el nombre de visitants assolit el 2015, garantint i incrementant l’índex de satisfacció del client. 

Incrementar el nombre de socis en 22.500 famílies, adequant-lo així a la nova capacitat del Parc a causa del increment de dies d’obertura i oferta.

Millores mediambientals. Incrementar la recollida selectiva dels residus sòlids urbans del Parc i reduir els consums d’aigua i electricitat respecte a l’any 2015.

Solidaritat. Donar a conèixer, impulsar i fer partícip tothom la vessant solidària del Tibidabo, el Parc de tots.

Cal destacar que s'han assolit tots els repres al llar de la temporada 2016.

Novetats i nous serveis de la temporada 2016

  • La renovació de l'atracció emblemàtica "Ferrocarril aeri": El Parc, dins el marc d'actuacions de renovació d’atraccions i espais del Parc, ha renovat aquesta temporada l'atracció més antiga del Parc. Després de vàries renovacions, actualment era coneguda com "El Magatzem de les Bruixes i els Bruixots". Amb la inauguració de l'Embruixaruixes el Parc incorpora una atracció pionera que combina elements materials com d'altres audiovisuals que aconsegueixen portar al visitants per un viatge màgic a l'interior de la muntanya.

    Pel que fa a espectacles, a causa de l'èxit de les temporades anteriors, s'ha mantingut el gran espectacle musical de cloenda “Gerónimo Stilton” que es realitza de forma exclusiva al Parc. S’ha continuat amb la renovació dels espectacles de cloenda, adequats a cada època de l’any i donant una major varietat a l’oferta, destacant especialment l’espectacle de les Mascotes, les quals estan veient incrementada la seva popularitat al Parc.

  • Pel que fa a les pel·lícules del cinema 4D Dididado, aquest  any hem projectat: “El Món Perdut” i “La Mansió Encantada”. Com a pel·lícula de caire nadalenc es va projectar el clàssic “El Petit Príncep”, amb gran acollida per part dels clients.

    S’ha continuat amb el Teatre de Titelles permanent, a càrrec de la Companyia de marionetes Herta Frankel. S'ha celebrat durant el mes d’octubre la "6a Mostra de Titelles" del Tibidabo, que ha permès que, durant els caps de setmana d’aquest mes, es pogués gaudir de diferents companyies amb utilització de diferents tècniques titellaires. Addicionalment, en campanya de Nadal, s’ha realitzat l’espectacle de titelles, a càrrec de la companyia permanent, vinculat a aquestes dates. Cal destacar que ha estat especialment valorat pels clients del Parc per la seva alta qualitat.

    S’ha instal·lat un nou control d’accessos al Funicular. Aquesta actualització ha aportat millores per dotar de major fluïdesa els accessos, per millorar el control de les operacions i noves eines per controlar l’aforament dels viatgers.

  •  

     

    725.293 visitants l'any 2016
    un 6,2% més que l'any anterior

MILLORA DEL SERVEI DE RESTAURACIÓ

Pel que fa al servei de restauració del Parc, s’han realitzat nombroses accions amb l’objectiu d’augmentar la satisfacció dels clients, diversificar l’oferta i augmentar el consum intern. S’ha continuat amb la col·laboració amb la reconeguda Fundació Alícia a favor de l’alimentació saludable. S’ha treballat conjuntament en la configuració de la nova oferta del centre de restauració la Terrassa de l’Aeroport, que sota el lema “Menja sa, menja divertit” està contribuint a l’educació en els hàbits d’alimentació saludable per a tota la família des del Parc.

Mitjançant la implementació d’una nova aplicació per la gestió de vendes en els centres de restauració i botigues del Parc i renovació de tots els dispositius de venda, ha permès l’increment de l’automatització dels processos implicats, el que ha suposat una millora en els llocs de treball afectats, així com una millora en el control de la integritat de les operacions realitzades. Aquest projecte s’ha dut a terme amb la participació del personal operatiu de Parc, fent-los partícips i aportant propostes per la definició d’alguns aspectes importants per realitzar la seva feina.

S'han renovat dos carrets de venda del Parc, mitjançant la instal·lació de dues noves food truck i s'ha instal·lat una nova xurreria al Parc, també sota aquest concepte de food truck. Aquesta millora ha permès incorporar nova oferta i millorar la imatge d'aquests espais. També, s'ha renovat el centre de restauració "La Mina d'Or".

Des del mes d’octubre, el Parc ha substituït els gots d’un sol ús dels centres de restauració per gots reutilitzables. 

Reptes 2017

Els reptes que plantegem per al 2016 són:

Consolidar el nombre de visitants assolit el 2016, garantint i incrementant l’índex de satisfacció del client.

Assolir i mantenir el nombre de socis en 22.500 famílies, adequant-lo així a la nova capacitat del Parc a causa del increment de dies d’obertura i oferta.

Millores mediambientals: Incrementar la recollida selectiva dels residus sòlids urbans del Parc i reduir els consums d’aigua i electricitat respecte a l’any 2016.

Solidaritat: Impulsar i fer partícip tothom la vessant solidària del Tibidabo, el Parc solidari.

Incrementar les activitats escolars al Parc: impulsar els projectes educativus existents.

 
Pujar