Relació amb els clients

La satisfacció dels usuaris i els clients de les nostres instal·lacions és essencial per a nosaltres, tot i que estem treballant en la implantació d'un Sistema Integral de Gestió, durant l'any 2016 seguim treballant d’acord amb un Sistema de Gestió de la Qualitat (SGQ) implantat a través de la norma internacional ISO 9.001:2008.  A B:SM estem compromesos amb els usuaris i clients per això avaluem i fem el seguiment d’aquest grup a través dels sistemes de gestió respectius, els quals disposen d’objectius, indicadors i accions de millora. Ens orientem a les necessitats dels clients i usuaris per aconseguir un benefici mutu.

Consulteu les Polítiques de Qualitat dels nostres negocis:

La opinió dels clients i usuaris és de gran ajuda per continuar millorant, amb el desitg d'oferir els millors serveis, realitzem periodicament enquestes adreçades a conèixer els seus interessos. I per completar l'estudi, al llarg de l'any 2016 s'han organitzat diferents focus groups amb l'objectiu de conèixer la veu dels usuaris i clients, d'aquesta manera podem millorar i atendre millor les seves necessitats.

No existeix cap incident derivat de l'incompliment de la normativa o dels codis voluntaris relatius als impactes dels productes i serveis en salut i seguretat durant l'any 2016.


El servei d'Atenció al Client de B:SM aquest any ha contestat un total de 129.165 trucades, ha respost per escrit 32.713 consultes, ha resolt un total de 129.645 gestions insitu.

Referències GRI: G4-27,G4-DMA, G4-PR2

 
Pujar