Anella Olímpica

La divisió de l'Anella Olímpica té la missió de contribuir a la dinamització de Barcelona, gestionant instal·lacions polivalents municipals i oferint als ciutadans espectacles de qualitat i als promotors la millor opció per a la celebració dels seus esdeveniments. Per tal de ser referents internacionals en la gestió d’instal·lacions polivalents, consolidant el model d’explotació de les instal·lacions Olímpiques de Barcelona i fent que siguin l’orgull dels seus ciutadans i dels que hi treballem.

  • Assoliments 2014

    Els reptes que ens plantejàvem a la memòria anterior són:

    • Implantació de control d’accessos
    • Serveis a l’espectador: definició de l’objectiu, disseny del servei, valoració de noves fórmules, gestió amb promotors, aplicació i implantació del model
    • Projecte d’inversions en la restauració
    • Publicació de la nova web
    • Implantació del pla d’acollida

1.102.280 visitants
Tots els estils musicals: Beyoncé, Michael Bublé, Elton John, Joaquín Sabina, Miley Cyrus, Enrique Iglesias, Lady Gaga, Ed Sheeran, One Republic, One Direction, David Bisbal, Malú...

Tot l'esport: seu de partits de vuitents i quarts de final de FIBA World Cup, lliga de rugbi francès, Trial Enduro Indoor i Dirt Track... 

 

S’ha publicat la nova web palausantjordi.cat, on es pot trobar tota la informació relativa al Palau Sant Jordi. Una de les novetats principals és la incorporació de la venda de productes que donen un valor afegit a l’espectador, com els Packs de Serveis, el VIP Corporatei el VIP Experience. És una web més visual i amb més informació que permet al públic preparar la seva visita amb anticipació i conèixer els espais que gestionem. La web també disposa d’un apartat adreçat als professionals que incorpora informació més clara i útil.

IMPLANTACIÓ DE CONTROL D’ACCESSOS

Durant el 2014 s’ha realitzat una forta inversió per adequar les instal·lacions de l’Anella Olímpica, destinant recursos als requeriments tècnics del projecte de servei de control d’accessos. Aquest nou servei ofert a promotors i espectadors, s’ofereix dintre de l’operatiu bàsic de qualsevol acte a l’Anella. Amb el nou control d’accessos, s’incrementarà la qualitat i control d’aforaments, relacionant les obligacions derivades al nou contracte tipus de cessió d’espais i l’homologació dels principals sistemes de venda. 

La qualitat i control derivat d’aquest servei, així com el reduït cost que suposa pels promotors, fan d’aquest servei un projecte innovador en instal·lacions d’aquest tipus a Espanya.

  • SERVEIS A L’ESPECTADOR

    La inclusió a les licitacions d’obligacions orientades a incrementar la qualitat i varietat de serveis que oferim als assistents als esdeveniments, ha contribuït a disposar d’un ampli ventall d’opcions adreçades a ampliar l’oferta , els temps d’espera, l’atenció al client i la imatge dels espais. 

    A més de la millora del control d’accessos abans esmentades, també s’han modernitzat les instal·lacions i s’han fet més segures, a l’hora que ofereixen més prestacions als promotors. S’ha instal·lat la nova senyalització i s’ha canviat l’enllumenat d’emergència de l’Estadi Olímpic.

    També, s’ha instal·lat una nova senyalització interna al Palau Sant Jordi, molt més visible gràcies a la seva mida i al contrast que causa una numeració blanca sobre fons negre.

    PROJECTE D'INVERSIONS EN LA RESTAURACIÓ

    L’empresa Aramark ha obtingut aquest 2014 l’exclusivitat pel que fa a la restauració al Palau Sant Jordi, el que ha permès renovar la imatge dels punts de venda de restauració al proì Palau, a la vegada que s’ha augmentat l’eficiència, la varietat i la rapidesa del servei a través dels smartkiosks, cues ràpides i comunicació de l’oferta en suports digitals. També es disposa d’una  nova línia de càtering d’alta gamma, anomenat Aura, orientat a serveis VIP.

Reptes 2015

Els reptes que plategem pel 2015 són:

  • Incrementar els ingressos per acte i augmentar el valor afegit creant nous productes i realitzant noves accions
  • Seguir amb la consecució de nous patrocinis
  • Posicionar la web aconseguint un alt tràfic de visitants i publicar les noves webs del Sant Jordi Club i de l’Estadi Olímpic
  • Continuar amb la millora de les instal·lacions i els espais, buscant una millor eficiència medi-ambiental: substitució del paviments, senyalització exterior, zones VIP, etc
  • Implantar processos d’eficiència en les operacions
  • Finalitzar el projecte de creació d’una app, relacionada amb venda de productes i serveis del web
 
Pujar