08/02/2019

Ja tenim la valoració dels nostres serveis del 2018

La valoració global de l'ISC de B:SM al 2018 ha estat del 7,3, un 0,2 més alt que l'any anterior

Ja disposem de la valoració dels serveis de B:SM del 2018, en que la valoració global de l'ISC de B:SM al 2018 ha estat del 7,3, un 0,2 més alt que l'any anterior. Les enquestes sobre l’Índex de Satisfacció del Client (ISC) es realitzen anualment per tal de conèixer la valoració dels ciutadans i clients dels serveis que prestem. Aquest any s'han dut a terme 19 estudis, en els que s'ha enquestat un total de 9.640 persones.

Les enquestes d'ISC es realitzen amb l'objectiu de millorar la satisfacció de l'experiència del ciutadà/client des de l'escolta activa, una de les línies estratègiques de la companyia.

El Zoo de Barcelona ha obtingut la valoració més alta dels últims 5 anys per part dels visitants, amb una puntuació de 7,8 sobre 10, a l’estudi de l’Índex de Satisfacció de Ciutadans (ISC) que realitza anualment per tal de conèixer la valoració dels seus serveis dels seus visitants i usuaris. Els aspectes més valorats del Zoo han estat el temps d’espera per entrar (9,1), el bon tracte del personal (8,9) i els horaris d’obertura (8,5). També es valora molt positivament l’app mòbil del Zoo, amb un 8,3.Aquestes xifres confirmen la bona acceptació de la ciutadania cap a la labor que realitza el Zoo de Barcelona ens els àmbits de l’educació, la conservació i la investigació, pilars fonamentals de la seva activitat.

Pel que fa a l’Anella Olímpica, tant l’Estadi com el Palau Sant Jordi han obtingut un 8.4, mentre que la nota del Sant Jordi Club ha estat un 8,3. En aquests espais, la qualitat dels actes i l’atenció del personal, així com la neteja i la seguretat han estat molt ben valorades pels usuaris i usuàries.

El Park Güell ha obtingut una nota global de 8,6, destacant en el tracte del personal, la neteja i la seguretat i la conservació del parc, i la valoració global del Parc d’Atraccions Tibidabo és d’un 7,7, destacant la seguretat en general al parc i les atraccions, el tracte personal i el temps d’espera a les atraccions.

Atenció al Client és valorada pels usuaris i usuàries amb un 9,2, destacant el coneixement de la persona que els ha atès, la claredat de les explicacions i el temps que se li dedica.

La Xarxa d’Aparcaments B:SM també supera el 8. La valoració dels clients abonats és de 8,4 i la dels clients de rotació del 8,2, i valoren molt positivament tant la neteja, com la il·luminació i la senyalització dels aparcaments, entre d’altres. Pel que fa a l’AREA, els ISC queden repartits de la següent manera: AREA Blava 6,1, AREA Verda d’ús forà 5,7, AREA Verda d’ús preferent 6,6 i AREA Verda d’ús exclusiu 6,9.

Per la seva banda el Bicing ha obtingut una nota global de 6,76 i els seus usuaris en destaquen el servei telefònic, l’horari i la facilitat d’ús. Les estacions d’autobusos Barcelona Nord i Fabra i Puig estan valorades amb un 7,5 i un 7 respectivament. La Grua Municipal té una valoració global de 5,7, amb una puntuació de 7,6 a la seguretat, 7,5 a la neteja i 7,3 a l’estat de conservació.

Tornar al llistat de notícies

Pujar