19/06/2015

L’estació Barcelona Nord s’adapta als viatgers amb mobilitat reduïda


S’ha posat un marxa un servei d’assistència per facilitar el viatge en autocar a persones discapacitades i amb mobilitat reduïda

L’estació Barcelona Nord ha engegat un servei d’assistència per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) amb l’objectiu de facilitar el seu viatge en autocar i la seva estada a l’estació. El servei d’assistència s’ha de sol·licitar amb 72 hores d’antelació a la data del viatge, omplint un formulari que es pot trobar a la pàgina web de l’estació.

Les persones que es podran beneficiar d’aquest nou servei són les següents:

Passatgers amb dificultat de visió, amb o sense gos pigall
Passatgers amb discapacitat intel·lectual o de desenvolupament
Passatgers amb dificultats auditives
Passatgers amb mobilitat reduïda
Passatgers que requereixen assistència però no es troben a les categories anteriors

Si l’estació és l’origen del viatge, la persona que hagi sol·licitat assistència podrà accedir al recinte en cotxe, sempre i quan hagi indicat el model i la matrícula al camp observacions del formulari. Una vegada a l’estació, s’haurà d’identificar al punt d’informació de la planta baixa, com a mínim, 1 hora abans de la sortida. Si Barcelona Nord és el destí del passatger, el personal de l’estació el recollirà a peu d’andana per acompanyar-lo a la sortida o assistir-lo en qualsevol servei que pugui necessitar.

Per a la correcta prestació del servei d’assistència, l’equipatge haurà de constar només d’un paquet, amb un pes de no més de 20kg. A més, el viatger també haurà d’informar de les seves necessitats a l’empresa de transport amb qui hagi contractar el viatge.

Per més informació consulta la web de l'Estació Barcelona Nord

 

 

Tornar al llistat de notícies

 
Pujar