27/05/2020

UNICEF i el Parc d’atraccions Tibidabo celebren el Dia Internacional del Dret al Joc

Sòcies i socis del Tibiclub podran col·laborar en fer front a la Covid-19

Tot i la situació de crisi actual a causa de la pandèmia de la Covid 19 que ha obligat milions d’infants a estar confinats a casa durant setmanes, jugar continua sent un dret que tenen tots els nens, nenes i adolescents del món, tal i com ho recull la Convenció sobre els Drets de l’Infant en el seu article 31. I ara, més que mai, cal reivindicar-lo.

Així doncs, amb motiu del Dia Internacional del Dret al Joc que es commemora demà 28 de maig, UNICEF Comitè Catalunya i el Parc d’atraccions Tibidabo difondran missatges a través dels seus mitjans propis sobre la importància del joc en la infància. Alhora, i coincidint amb aquesta data tan simbòlica, UNICEF Comitè Catalunya i el Tibidabo refermen la seva aliança en favor de la infància.

El Parc comunicarà a les seves sòcies i socis, a través d’una newsletter, la renovació de l’aliança i també informarà de com UNICEF Comitè Catalunya està fent front a l’emergència de la Covid 19 i l’impacte que té en els infants. També es posarà a disposició dels membres del Tibiclub la possibilitat de col·laborar amb la causa.

L’aliança entre UNICEF Comitè Catalunya i el Parc d’atraccions Tibidabo preveu l’organització de noves accions participatives com ara la creació de diversos espais de trobada amb les mascotes, en els quals les nenes i els nens puguin jugar amb elles i alhora conèixer els seus drets; i la celebració de la ja tradicional festa de la Cançó de Pau, amb la qual el Parc acomiada l’any. UNICEF i el Parc d’atraccions Tibidabo també tenen previst crear la polsera Juga però no et perdis per als infants més petits que visiten el Parc.
Totes les iniciatives es duran a terme  quan la situació ho permeti i seguint les indicacions de les autoritats sanitàries. Actualment el Parc està treballant en un Pla de Retorn per preparar la reobertura de les instal·lacions el més aviat possible.

Sobre l’aliança
Des de 2012 UNICEF Comitè Catalunya i el Parc d’Atraccions Tibidabo treballen plegats a favor de la protecció i el desenvolupament de la infància. Amb motiu de l’aliança, el Parc destina el 0,4% dels seus ingressos provinent de les entrades i els abonaments al programa d’educació Escoles per a l’Àfrica d’UNICEF. Es tracta d’una iniciativa que juntament amb la Fundació Nelson Mandela fomenta l’accés dels infants a una educació bàsica de qualitat.

Sobre UNICEF
UNICEF promou els drets i el benestar de tots els infants en tot el que fa. Juntament amb els nostres aliats, treballem en 190 països i territoris per transformar aquest compromís en accions pràctiques, centrant especialment els nostres esforços a arribar als nens més vulnerables i exclosos per al benefici de tots els infants, a tot arreu.

Tornar al llistat de notícies

Pujar