Premis i reconeixements

Premis CRC Or per Atenció al Client 2016

Aquests premis estan organitzats per la “Asociación Española de Expertos en la Relación con Clientes” (AEERC). La missió de la Associació és professionalitzar l’activitat, fomentant i divulgant informació, coneixement i experiències entre aquells professionals i empreses que configuren l’activitat de relació amb els clients. 

Els premis s’atorguen amb una metodologia consolidada i objectiva basada en auditories a tres categories: companyies clients; outsourcers i fabricants de tecnologia, amb xifres que confirmen la creixent preocupació del mercat per oferir serveis d’excel•lent qualitat de cara al client. 

B:SM ha estat guardonada en la categoria de “Millor projecte de Multicanalitat”, per la posada en marxa d’una nova oficina d’atenció al client (Calàbria, 66), que unifica els serveis d’atenció dels diferents negocis de la companyia i, alhora, permet una experiència multicanal als clients (telefònica, presencial i escrita).  Un model que té com a peça clau la polivalència del seu personal, tant als canals com a l’activitat.  

 

 

Premis Talent Mobility

La consultora Lee Hecht Harrison atorga a B:SM una menció als Premis Talent Mobility

Tant "Itineraris professionals" com el " Circuit del Talent" són dos projectes que neixen per donar resposta als treballadors i treballadores de la companyia davant el seu desenvolupament profesional i personal. Es van descriure 18 llocs de treball i es van llençar 10 accions formatives online i presencial amb un total de 297 places distribuïdes en: Ofimàtica, Idiomes i Millora de competències.

La difusió dels Itineraris a l'organització es va fer públic l'1 de febrer i en qüestió de pocs dies la respota va ser altíssima: més de 250 treballadors i treballadores es van inscriure als itineraris, amb un resultat de més de 400 inscripcions. Des de la Direcció de Persones realitzem el seguiment dels itineraris amb cadascun dels treballadors i treballadores que participen.

El passat 30 de juny, Lee Hecht Harrison, consultora líder en gestió del Talent, ha atorgat a B:SM una menció especial en la Segona edició dels Premis de Talent Mobility, pel projecte dels Itineraris Professionals i Circuit del Talent.

Premis Atlante

Els premis Atlante reconeixen la tasca de B:SM en prevenció de riscos laborals

Barcelona de Serveis Municipals (B:SM) va rebre el 19 de novembre de 2014 una Menció Especial en la VII Edició dels Premis Atlante, atorgats per Foment del Treball, en reconeixement a la tasca efectuada en matèria de prevenció de riscos laborals.

B:SM va participar en dos projectes: la col·locació al Zoo de codis QR que faciliten la informació en prevenció de riscos de les instal·lacions i la formació de Reconducció de situacions de risc al personal d’Estacionament Regulat.

BSM guardonada pels premis Telefónica Ability Awards

Els guardons distingeixen aquelles organitzacions privades i públiques espanyoles que desenvolupen models de negoci sostenibles amb la inclusió de persones amb discapacitat tan siguin empleats i empleades, proveïdors i proveïdores o clients. També reconeixen les bones pràctiques en matèria d’accessibilitat, selecció, formació, prevenció o desenvolupament de productes i/o serveis dirigits a aquestes persones amb discapacitat. B:SM ha estat escollida entre les 50 companyies Ability, obtenint el segon premi dins la categoria “Prevenció i Retenció”.

El Zoo i el Park Güell reben el certificat d’excel·lència de TripAdvisor

Aquest certificat s’atorga tenint en compte la bona valoració i la gran quantitat de comentaris positius que generen els usuaris de la web El Park Güell i el Zoo de Barcelona han rebut el certificat d’excel·lència 2014 de la web de viatges TripAdvisor, degut a la bona valoració i a la qualitat dels comentaris i les opinions que els usuaris de la web han generat durant l’últim any. D’aquesta manera, la web atorga un reconeixement al Zoo i al Park Güell, i els situa a la llista de les millors atraccions a la ciutat de Barcelona.

A més, el Park Güell també ha rebut el premi Traveller’s Choice Award com a millor recinte en la categoria de parcs, que l’acredita com a millor parc d’Europa. Aquests premis tenen en compte els milions de comentaris que es reben a la web TripAdvisor i es filtren per un algoritme que calibra la qualitat de tots els comentaris durant un període de 12 mesos, i reconeixen al Park Güell com el parc més valorat a nivell europeu amb un nombre màxim de comentaris.

TripAdvisor és la web social de viatges amb la major comunitat a Internet, amb presència a 41 països gairebé 260 milions d’usuaris únics al mes i més de 150 milions de comentaris

 
Pujar