Relació amb la ciutadania i polítiques de qualitat

1. Canals d'atenció ciutadana

 

El Punt d'Atenció ciutadana us ofereix el suport pesencial necessari per fer tota mena de gestions vinculades amb les activitats de B:SM. El nostre horari d'atenció presencial és de dilluns a divendres de 8h a 20h i dissabte de 9h a 13:30h. Per evitar desplaçaments, també ens trobareu als canals d'atenció telemàtica de cada activitat, on us atendrem de forma personalitzada per qualsevol dubte o aclariment. 


L’Oficina es troba al carrer de Calàbria, 66.  

  • B:SM - Oficines Corporatives
    B:SM - Oficines Corporatives
    Carrer de Calàbria, 66
    08015 Barcelona
    Tel. 93 409 20 20
    Veure mapa
    www.bsmsa.cat

Per conèixer els telèfons i adreces dels negocis de B:SM, es pot accedir a l'apartat de contacte.

2. Polítiques de qualitat per àmbits

 

Treballar d'acord amb un sistema que promogui la millora contínua amb un elevat nivell de qualitat i servei, de respecte al medi ambient i garantia de seguretat de la plantilla, forma part de l'essència de B:SM.

Per saber quines són les nostres polítiques de qualitat, seguiu aquest enllaç.

 
Pujar